Dagarna efter operationen.

Somnade efter operationen vid 22.30 med lite smärtstillande och vaknade vid 4 på morgonen och det stramade. Sov ett par timmar till efter lite alvedon och min kära sambo (tjejkompis som jag bor med) hjälpte mig med frukost, tvätta rent såret som hade blött igenom kompresserna i bhn och bäddade ner mig igen. Sen åkte hon till jobb och jag låg och tittade på tv, min pojkvän kom och jag kände mig pigg. Vi åkte ner till affären och köpte en till bh eftersom man behöver lite ombyte och åkte och lämnade sjukintyg på mitt jobb. Det var så kul att visa alla mina nya fina bröst, kan knappt fatta att det är sant. Det är såååå mycket värt smärtan jag varit med om, trodde att det skulle vara värre tillochmed, men man ska väl inte säga för mycket än.
Sen åkte vi ut till hans föräldrar och jag vilade i en solstol i trädgården i solen, det var så skönt att ligga ute i friska luften istället för i en lägenhet på en soffa.
När vi skulle åka därifrån så märkte jag hur trött jag var, somnade direkt när jag kom hem och då hade vi ändå bara varit iväg i max 4 timmar. Man blir helt slut av alla värktabletter man tar.
Han gjorde mat till oss sen på kvällen sen somnade vi till en film båda två i soffan.
 
Idag vaknade jag vid 6 imorse och då har jag ändå sovit gott hela natten, råkade vända mig och det stramade rejält i såren så jag måste försöka ligga lite mer still. Måste ju ligga på rygg hela tiden och sova också.
Så nu har man fått i sig lite frukost och tagit sin morgon ranson av piller, får se hur dagen går idag. Kan inte riktigt beskriva om jag har ont eller vad jag har, en väldigt speciell känsla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback