Tisdag

Tisdag förmiddag och jag börjar må riktigt bra.. Peppar peppar..
Det har nu gått snart 1 vecka sen operationen och de går ju med framsteg, trodde aldrig att jag skulle må bra igen för några dagar sen, svårt att se de positiva när man är nerdrogad av starka smärtstillande.. Men igår valde jag att ta den starka tabletten som är mot inflammation och smärta på kvällen istället att sova på så jag var aktiv hela dagen igår och de kändes jätte skönt! Det ena bröstet är mer svullet än det andra och dom är gula/blåa som om någon har slagit på dom alltså stora blåmärken :p de ser lite äckligt ut och känns obehagligt. På torsdag ska jag på återbesök och se om de tycker de ser bra ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback